Tematyka

Tematy, których nie zabraknie podczas tegorocznej konferencji „Rozwiązania HR”

Szkolenia i e-learning

Czy wiesz, że aż 7 na 10 badanych uważa, że znaczenie obszaru szkolenia i rozwój w ich organizacji będzie rosnąć. Dla aż 80% dostępność i powszechność wiedzy, to kluczowe obszary L&D. Jak je zapewnić w świecie, w którym zdecydowana większość organizacji zarządza programami szkoleniowymi z poziomu plików Excel?

Możesz spodziewać się takich tematów jak:

  • Jak wdrażać angażujące projekty e-learningowe i wideo-learningowe?
  • Jak efektywnie mierzyć ROI w szkoleniach?
  • Czy grywalizacja szkoleń ma sens?
  • Jak zachęcić poszczególne generacje pracowników do udziału w szkoleniach?

Nowe technologie w HR

Trudno o wskazanie obszaru HR, na który nowe technologie nie miałyby wpływu. Z jednej strony firmy mierzą się z postępującą automatyzacją (szacuje się, że w ciągu najbliższych 25 lat, 45% zawodów zostanie zautomatyzowanych), z drugiej coraz chętniej poszukują wsparcia w nowych technologiach (24% rekruterów oddałoby sztucznej inteligencji najbardziej pracochłonną część swojej pracy). Jeśli dodać do tego rosnącą popularność społeczności internetowych (gdyby Facebook był krajem, miałby więcej mieszkańców niż Chiny) i zmianę sposoby konsumowania Internetu (częściej korzystamy z urządzeń mobilnych niż stacjonarnych) to zespoły HR funkcjonują dziś w zupełnie nowej rzeczywistości i powinny się do niej dostosować.

Możesz spodziewać się takich tematów jak:

  • Jak rozwiązania z obszaru AI mogę wpłynąć na pracę działów HR?
  • Jak wykorzystywać media społecznościowe w codziennej pracy działów HR?
  • Jak automatyzować pracę zespołów HR?
  • Chatboty w zewnętrznych i wewnętrznych procesach pracodawców?

Employer branding

Kandydaci deklarują, że silna marka pracodawcy ułatwia im podjęcie decyzji o zatrudnieniu. Działania employer brandingowe, ciągła komunikacja wartości organizacji, dbanie o najlepsze możliwe doświadczenia kandydatów i pracowników to dziś jedyny sposób na walkę o najlepsze talenty na rynku. Jak tworzyć skuteczne strategie?

Możesz spodziewać się takich tematów jak:

  • Jak walczyć o pracowników z różnych generacji i specjalizacji?
  • Jak stworzyć wyróżniające się EVP?
  • Jak mierzyć skuteczność działań EB?
  • Jak angażować w działania EB pracowników i budować politykę employee advocacy?

Benefity pracownicze

Pracodawcy prześcigają się w wymyślaniu coraz to bardziej kreatywnych rozwiązań dla swoich pracowników. Prywatna opieka zdrowotna czy karty sportowe to dziś propozycje powszechne. Firmy szukają więc dalej. W 2018 roku statystyczny pracownik firmy zatrudniającej powyżej 250 osób mógł korzystać ze średnio 7,33 benefitów. Wartość benefitowych inwestycji wszystkich firm przekroczyła 12 mld złotych. Te liczby są naprawdę imponujące i zachęcają do refleksji na tym, które benefity to dla pracodawców najlepsze rozwiązanie?

Możesz spodziewać się takich tematów jak:

  • Jak budować politykę benefitów?
  • Jak oceniać benefitowe potrzeby pracowników?
  • Jak mierzyć skuteczność benefitów?
  • Na jakie rozwiązania z obszaru wellness należy postawić?
Back to Top