Prelegenci

Już wkrótce przedstawimy sylwetki wszystkich prelegentów tegorocznej

XII konferencji Rozwiązania HR.

Poniżej prelegenci poprzedniej edycji.

 

Katarzyna Bachorzewska
Konsultantka w House of Skills

Z wykształcenia psychopedagog kreatywności. Od 2003 roku związania z rynkiem usług szkoleniowych. Współpracuje z wieloma klientami – uznanymi firmami z różnych branż. Realizuje projekty rozwojowe, głownie związane z obszarem efektywności indywidualnej i zespołowej.

Magdalena Bukowska-Mazur
Trenerka / Konsultantka w House of Skills

Od kilkunastu lat projektuje i wdraża procesy rozwojowe, których celem jest poprawa jakości zarządzania. Absolwentka Wydziału Psychologii SWPS. Specjalizuje się m.in. w: rozwoju przywództwa, budowaniu zaangażowania, identyfikacji i rozwoju kompetencji liderskich.

Michał Banaszkiewicz

Konsultant w kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze rekrutacji i rozwoju oraz sprzedaży. Dysponuje wiedzą z zakresu prowadzenia procesów rekrutacyjnych oraz selekcji pracowników na wszystkie  szczeble w organizacjach. Przygotowywał i prowadził  wiele projektów w zakresie oceny kompetencji i rozwoju pracowników. Uczestniczył w wielu projektach mających na celu wsparcie liderów oraz wykorzystanie ich predyspozycji do wzrostu efektywności i satysfakcji  z pracy.

Akredytowany Trener i  Konsultant Harrison Assessments.

Grzegorz Chłopek
Prezes Zarządu Nationale-Nederlanden PTE S.A

Od października 2012 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Nationale-Nederlanden PTE S.A (wcześniej ING PTE S.A).

Poprzednio pracował m.in. w Biurze Maklerskim Banku Gdańskiego, w Commercial Union Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie oraz w Banku Amerykańskim w Polsce. Od 1998 r. związany z Nationale-Nederlanden Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym S.A., gdzie najpierw był starszym specjalistą ds. inwestycji, wicedyrektorem Departamentu Inwestycyjnego, a następnie jego dyrektorem (odpowiedzialnym za zarządzanie częścią dłużną portfela). W lutym 2004 r. został powołany na członka Zarządu Towarzystwa, a 1 października 2006 r. na Wiceprezesa Zarządu Nationale-Nederlanden PTE S.A.
W swoim zawodowym dorobku ma wiele sukcesów. Zdecydowanie przyczynił się do wzrostu i osiągnięcia przez zarządzany fundusz emerytalny pozycji lidera wśród instytucji finansowych w Polsce, pod względem liczby klientów oraz wysokości zarządzanych aktywów. Ponadto wraz z zespołem wypracował mocną pozycję DFE - funduszu dobrowolnego, w ramach którego Polacy oszczędzają dodatkowo na emeryturę.

Absolwent Politechniki Warszawskiej (Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych), słuchacz Letniej Szkoły Aktuarialnej Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Ekonomicznych), makler papierów wartościowych (licencja nr 432). Pasjonat edukacji finansowej. Wolontariusz angażujący się liczne projekty edukacyjne.

Kacper Chmielowiec
Konsultant w House of Skills

Merytorycznie zajmuje się rozwojem w zakresie m.in.: zarządzania czasem, innowacji i kreatywności, inteligencji emocjonalnej. Jako trener na sali szkoleniowej wprowadza poczucie pewności i zaufania, a jego doświadczenia z teatru improwizowanego są wysoko cenione przez Uczestników jego szkoleń.

Emilia Danowska-Florczyk

Mistrzyni pytań w samo sedno. Połączenie umysłu językoznawcy (filologia polska na Uniwersytecie Warszawskim) i informatyka (studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej). Współpracuje z Radą Języka Polskiego przy Prezydium PAN. Systemem kwalifikacji  zajmuje się zawodowo od 2011 roku. Obecnie w ramach projektu dotyczącego wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji kieruje zadaniem odpowiadającym za opracowywanie nowych oraz aktualizowanie istniejących kwalifikacji, wraz z narzędziami walidacji, oraz rozwiązaniami w obszarze wewnętrznego systemu zapewniania jakości nadawania kwalifikacji. 

Łada Drozda
Partner w House of Skills

Trenerka, Konsultantka i Coach z wieloletnim doświadczeniem. Wykłada i superwizuje studentów na Podyplomowym Studium Coachingu i Mentoringu SWPS. Prowadzi również autorski program „Coaching menedżerski” w ramach Podyplomowych Studiów Coachingu w SGH. Autorka książki "Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca".

Łukasz Fiuczyński
Opiekun kluczowych klientów w MindLab Sp. z o.o.

Trener sprzedaży i handlowiec. Posiada 12-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży. Przez wiele lat pracował jako handlowiec oraz menedżer sprzedaży. Zajmował się też doradztwem i rozwojem sprzedaży. Obecnie w MindLabie występuje w podwójnej roli – trenera i opiekuna kluczowych klientów. Ta bogata praktyka zawodowa pozwala mu dogłębnie rozumieć procesy sprzedażowe. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych i z obszaru wystąpień publicznych.. Jest także finalistą ogólnopolskiego konkursu mów Toastmasters International.

Anna Gawrońska
Manager szkoły językowej Skrivanek

Od ponad 5 lat dzieli się swoim doświadczeniem w zakresie nauczania języków obcych i tłumaczeń. Absolwentka Filologii Nowogreckiej na UW oraz Filologii Angielskiej na Uniwersytecie SWPS. W szkole językowej Skrivanek odpowiada za rozwój i strategię firmy w zakresie szkoleń językowych i narzędzi wspierających ocenę kompetencji językowych.

Na co dzień zarządza zespołem doświadczonych i kreatywnych osób - pasjonatów nauczania języków obcych, wspiera klientów w tworzeniu programów szkoleń językowych w ich firmach oraz dba o wysoką jakość świadczonych usług, zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym.

Emilia Gawryluk
Konsultantka wiodąca w House of Skills

Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem zdobywanym w strukturach dwóch międzynarodowych liderów oraz polskiej spółki giełdowej w branży logistycznej. Od kilku lat zawodowo zajmuje się rozwojem, szczególnie w zakresie: umiejętności menedżerskich, interpersonalnych, wystąpień publicznych.

Maja Gojtowska
Dyrektor ds programowych konferencji Rozwiązania HR 2018

Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 10-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Jest współautorką strategii komunikacyjnych dla takich firm jak: MAKRO Cash and Carry Polska S.A., Grupa Pracuj czy TRUMPF Huettinger. Prowadziła z szkolenia z employer brandingu i budowy marki osobistej dla takich firm jak: Mostostal Warszawa, Assecco SSC, Link4 czy PWN.  Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR.
O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

Monika Gąsienica
Trenerka, konsultantka i facylitatorka

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Szczególnie zainteresowana psychologią społeczną z jej praktycznym zastosowaniem w grupach i organizacjach, a także psychologią uczenia się i rozwoju. Prowadzi szkolenia i warsztaty w obszarze umiejętności menedżerskich, rozwoju kompetencji osobistych, współpracy wewnątrz- i międzyzespołowej oraz kontaktów z klientami. Tworzyła profile kompetencyjne, pomagała w tworzeniu i wdrażaniu systemów oceny pracy. Wspierała pracę wewnętrznych zespołów trenerskich. Ukończyła Szkołę Trenerów Haliny Nałęcz-Nieniewskiej oraz The Art&Science of Coaching Erickson Coaching International i Wszechnicy UJ.

Członkini International Association of Facilitators. Wykorzystuje facylitację przede wszystkim w procesach wdrażania zmian w organizacjach, tworzenia strategii działań oraz tworzenia rozwiązań dla organizacji. Projektuje i prowadzi spotkania facylitowane na zlecenie organizacji biznesowych, wykorzystuje facylitację w ramach prowadzonych procesów konsultingowych, a podejście facylitacyjne wykorzystuje na co dzień w pracy projektowej. Zajmuje się facylitacją także od strony metodologicznej, jest kierownikiem merytorycznym Szkoły Facylitatorów Wszechnicy UJ. Ma międzynarodowy certyfikat Certified Professional Facilitator™ International Association of Facilitators.

Interesuje się również psychodynamicznymi aspektami relacji w organizacjach. Uczestniczy w konferencji Group Relations „Making the difference” w charakterze konsultantki, korzysta z elementów rozumienia psychodynamicznego w pracy doradczej z organizacjami.

Antonina Hołówko-Moya
Główny Konsultant Sprzedaży systemów HR

Wcześniej Konsultant Biznesowy Accenture – doradza firmom, jak przyszłość wprowadzać do organizacji już dziś. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego i Zarządzania HR w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, pasję do języka i komunikacji interpersonalnej rozwinęła w pasję do ludzi w ogóle.

Zawodowo koncentruje się na HR, gdyż jest on jej zdaniem głównym filarem każdej firmy – to HR tworzy i rozwija zespoły, bez których nie byłoby żadnej organizacji.

Pasjonatka technologii w HR, w swojej ponad 10-letniej karierze pracowała w 11 krajach na 4 kontynentach, transformując działy HR globalnych firm i pokazując, jak nowoczesne technologie mogą ułatwiać codzienną pracę, komunikację i pomagać budować organizację przyszłości. Z każdej podróży przywiozła zestaw nowych doświadczeń i dobrych praktyk, które pomagają jej spojrzeć na każdą firmę indywidualnie, a jednocześnie w perspektywie globalnej, i zaproponować najlepsze rozwiązania.

Wierzy, że nowoczesna technologia w każdej dziedzinie życia pomaga zmniejszać dystans: jednak, by to dostrzec, ważne jest przede wszystkim, by zmniejszać dystans między technologią a człowiekiem.

Romeo Grzębowski
Prezes Zarządu; Extended DISC

Od ponad 15 lat wspiera w rozwoju liderów i ich zespoły. Przeprowadził setki warsztatów i konsultacji pomagając liderom odkryć swój naturalny potencjał i lepiej wykorzystać potencjał ich zespołów. Pomaga wdrażać zmiany w organizacji z wykorzystaniem programu Leading Bold Change i metodologii 8 Kroków Johna Kottera. Wprowadził na polski rynek markę Extended DISC i zbudował silną pozycję firmy i jej rozwiązań docierając wraz z zespołem do ponad 1200 organizacji.
Partner w firmie TIME FOR TEAM oraz Prezes Zarządu Extended DISC Polska. Doświadczenie zdobywał również m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company.
Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył także IESE Business School, University of Navarra. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Pasjonuje się sportami zespołowymi, w szczególności koszykówką. Wspiera profesjonalne i amatorskie zespoły sportowe w budowaniu efektywnej współpracy.

Karol Kapuściński
Sales Director w GoldenLine

Od ponad 14 lat zajmuje się sprzedażą, a od ponad 8 zarządza zespołami sprzedaży. Ostatnie 12 lat spędził na wspieraniu działów HR, dostarczając im produkty wspierające rekrutację i docieranie do kandydatów. Rynek rekrutacji w internecie zna zarówno ze strony dostawcy usług profesjonalnych jak i rekrutera - od 2010 roku prowadzi rekrutacje do działu sprzedaży. Dodatkowo jest certyfikowanym trenerem biznesu i zdarza mu się prowadzić szkolenia z komunikacji. Obecnie odpowiada za rozwój sprzedaży w GoldenLine.

Joanna Liksza
Kierownik studiów podyplomowych Compensation and Benefits realizowanych w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach menedżerskich w organizacjach krajowych i międzynarodowych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego (MBA). Trenerka biznesu. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR i lider Klubu Compensation and Benefits PSHR. Współpracuje z grupą TPA, gdzie pełni rolę HR Advisor.
Specjalizuje się w zarządzaniu efektywnością organizacji, wynagrodzeniach oraz budowie, organizacji i transformacji działów HR. Prowadzi badania oraz buduje programy rozwoju kapitału zdrowia w organizacjach. Systemy wynagrodzeniowe tworzyła m.in. w Styropol Sp. z o.o. (lider branży styropianowej w Polsce), Presspublica Sp. z o.o. (wydawcy „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „ Życia Warszawy”) oraz w ABC Data S.A. (wiodący dystrybutor sprzętu i rozwiązań IT w regionie Europy Środkowo-Wschodniej).

Filip Madej

Specjalista w dziedzinie gier fabularnych, z ponad 14-letnim doświadczeniem. Od 2016 roku jest członkiem zespołu projektującego multimedialne gry szkoleniowe w MindLab. W zespole zajmuje się analizą danych, prototypowaniem gier oraz tworzeniem instrukcji trenerskich do gier. Od lat uczestniczy w wydarzeniach poświęconym grom fabularnym – sam od 2013 roku organizuje festiwale gier oraz prowadzi warsztaty, podczas których uczy tworzenia gier. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

dr Maria Mycielska-Toth

Socjolog i doktor nauk ekonomicznych. Wykładała na studiach MBA w Wyższej Szkole Zarządzania (The Polish Open University) oraz na Politechnice Śląskiej. Od 2002 roku pomaga liderom i organizacjom jako konsultant, trener i coach indywidualny, korzystając również z własnego doświadczenia menedżerskiego w międzynarodowych korporacjach Xerox i Coca-Cola. Nadzorowała również projekty badawcze związane z rozwojem przywództwa, osobistej skuteczności oraz budowaniem efektywnej kultury organizacyjnej na wszystkich szczeblach organizacji: od indywidualnych pracowników przez wpływ liderów aż po systemy i procesy. Prowadziła projekty rozwojowe w 15 krajach Europy i Azji dla wielu uznanych firm, np. Deloitte, Empik, Crédit Agricole, Żywiec, Orbis, Philips, Colgate-Palmolive, Dell Computers, SAS Institute, Volvo Auto Polska.

Anna Piasecka

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami handlowymi w globalnej korporacji. Posiada bardzo bogatą praktykę w rekrutowaniu, budowaniu, motywowaniu i coachingu zespołów. Przygotowywała i prowadziła wiele szkoleń i konferencji sprzedażowych. Uczestnik wielu projektów korporacyjnych, między innymi projektu dotyczącego opracowania programu szkoleń oraz projektów dotyczących wdrożenia i rozwoju nowego programu zarobkowego dla średniego szczebla menedżerskiego w strukturach terenowych firmy, a także projektów marketingowych, również zagranicznych. Akredytowany Trener i Konsultant Harrison Assessments.

Grzegorz Pollak

Manager, handlowiec, trener sprzedaży, mentor, autor książki „12 kroków uczciwej sprzedaży”. Obecnie Key Account Consultant firmy Fellowes Polska S.A. w obszarze profesjonalnych oczyszczaczy powietrza AeraMax Pro

dr Bożena Roczniak

Bożena od kilkunastu lat wspiera Zarządy różnych spółek w budowaniu strategii Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Podczas swojej kariery zawodowej przeprowadziła kilkadziesiąt przeglądów HR-owych oraz odpowiedzialna była za wdrażanie proponowanych rekomendacji. Aktualnie pracuje głównie z Top Managementem przy realizacji złożonych procesów doradczych z zakresu audytów personalnych, strategii zarządzania zasobami ludzkimi, budowania modeli kompetencyjnych i systemów ocen pracowniczych. Posiada dużą wiedzę w praktycznym zastosowaniu przepisów Kodeksu Pracy. Bożena stale rozwijała swoje kompetencje, co każdorazowo jest potwierdzone otrzymaniem międzynarodowych certyfikatów: coachingowego ICC, Praktyka MBTI(R) (Mayers-Briggs Type Indiator), korzystania z testów SLG Thomas (Personal Profile Analyzes, Training System Test, EQTest), Insight Discovery™, EQ-I 2.0 i EQ 360 2.0, Praktyk Ostendi Talent Hunter. W związku z posiadanym doświadczeniem Bożena w Ostendi Polska odpowiedzialna jest za merytoryczny i metodologiczny rozwój produktów.

Monika Sielicka
Dyrektor ds. HR w Sodexo Benefits & Rewards Services

Odpowiedzialna za tworzenie i realizację polityki personalnej sodexo, lidera w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych skierowanych do pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych.

Monika związana jest z Sodexo Benefits&Rewards Polska od początku września 2009 roku, kiedy objęła funkcję Dyrektora ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w randze Członka Zarządu. Do jej zadań należy również utrzymanie konkurencyjności firmy pod względem atrakcyjności dla obecnych i przyszłych pracowników poprzez ciągłe rozwijanie indywidualnych programów motywacyjnych i systemów świadczeń pozapłacowych. Jest odpowiedzialna także za kształtowanie i rozwijanie komunikacji wewnętrznej oraz tworzenie przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi kultury organizacyjnej.

Monika Sielicka jest absolwentką Akademii Koźmińskiego, gdzie uzyskała tytuł magistra na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów podyplomowych z zakresu rozwoju organizacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu Coachingu na SGH.

Maciej Strzelecki
Konsultant w House of Skills

Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i szkoły Trenerów INTRA. Specjalizuje się w szkoleniach z negocjacji, zarządzania konfliktem, wywierania wpływu i asertywności. Występuje również na szkoleniach negocjacyjnych w roli sparing-partnera.

Piotr Świętochowski
HCM Senior Sales Manager; Oracle

Specjalizuje się w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Doradza managerom HR w cyfryzacji i optymalizacji procesów HR. Przekonuje Zarządy dużych organizacji, że inwestycja w ludzi to inwestycja w biznes. Promotor idei i narzędzi Human Capital Management. W ramach swojej 12 letniej kariery zawodowej zrealizował wiele projektów transformacyjnych HR. Humanista z krwi i kości. Absolwent dyplomacji na wydziale zarządzania Collegium Civitas. Z zamiłowania baczny obserwator wpływu technologii na jednostkę, społeczeństwo oraz gospodarkę.

dr Urszula Wiśniewska

Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz dyplom Executive Master of Business Administration Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest wykładowcą na WSB. W ICAN Institute odpowiada za rozwój programu ICAN Business Advisor oraz innych programów dla menedżerów i pracowników instytucji finansowych. W trakcie kariery naukowej i zawodowej zdobyła doświadczenie w zarządzaniu bankowością we wszystkich jej obszarach. Uczestniczyła w wielu projektach mających na celu poprawę efektywności zarządzania w największych bankach w Polsce. Pracowała w firmach należących do największych grup finansowych na świecie, m.in. w Pekao S.A., Banku Zachodnim WBK S.A. oraz PZU S.A., a także współpracowała z Komisją Nadzoru Finansowego oraz Związkiem Banków Polskich.

Maja Witos
Ekspert w T-Mobile Polska - Leadership Development Framework & Design

Od kilkunastu lat projektuje i wdraża programy rozwojowe dla menedżerów i ekspertów. Od 1,5 roku związana z Deutsche Telekom, gdzie (z ramienia T-Mobile) pracuje w Global Competence Center nad digitalowymi programami szkoleniowo-rozwojowymi dla Top kadry menedżerskiej w Grupie. Z wykształcenia psycholog, z zamiłowania facylitator.

Martyna Wojciechowska
FOCUS product manager

Absolwentka kierunku Skandynawistyka na Uniwersytecie SWPS, łączy w pracy teorię z praktyką, współtworząc innowacyjne rozwiązania na rynku usług językowych. Zdobyła doświadczenie w zarządzaniu projektami pracując w zarówno w Polsce jak i za granicą, m.in. w Niemczech i Grecji.

Od ponad roku koordynuje projekt audytów językowych w firmie Skrivanek, aktywnie rozwijając autorskie narzędzie firmy - FOCUS. Prywatnie Martyna jest pasjonatką przekładu literatury pięknej a swoją pasję realizuje uczęszczając na warsztaty tłumaczeniowe organizowane przez Ambasadę Szwecji w Warszawie oraz Stowarzyszenie Tłumaczy Literatury. Mówi płynnie po szwedzku i angielsku.

Back to Top