Prelegenci

Już wkrótce przedstawimy sylwetki wszystkich prelegentów tegorocznej

XII konferencji Rozwiązania HR.

 

 

Grzegorz Filipowicz

Ekspert ZZL z 28 letnim doświadczeniem w obszarze rozwoju zawodowego,  budowy systemów kompetencji oraz zarządzania efektywnością. Business Partner w ForFuture oraz Asseco Data Systems. Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner oraz członek EAPM (European Association for People Management). Członek Kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki. Autor kilku książek, licznych publikacji oraz narzędzi HRMS.

Maciej Gałecki
CEO Bluerank

Maciej Gałecki, CEO jednej z największych agencji SEM w Polsce, wielokrotnie nagradzanej oraz prężnie rozwijającej się w CEE. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingu internetowego, specjalizuje się w analityce internetowej. Autor wielu publikacji na temat optymalizacji i pozycjonowania. Często gości w roli prelegenta na polskich i międzynarodowych konferencjach z branży internetowej. Jest współtwórcą i przewodniczącym grupy roboczej SEM w IAB Polska, a także inicjatorem prac nad zasadami Best Practice dla branży.

Romeo Grzębowski
Chief Inspiration Officer w Extended Tools Polska

– firmie specjalizującej się w cyfrowych narzędziach wspierających rekrutację, rozwój i zaangażowanie pracowników. Partner w firmie doradczej Time for Team. Doświadczenie zdobywał m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company. Ukończył Advanced Management Program na IESE Business School – University of Navarra. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.

 Romeo, od ponad 15 lat pomaga organizacjom najpełniej wykorzystywać potencjał i kreatywność ludzi i zespołów z pomocą renomowanych narzędzi i programów. Udziela się jako Mentor w Fundacji Liderek Biznesu oraz jako Mentor i Ekspert dla Start-Upów w MIT Enterprise Forum CEE. Pasjonuje się sportami zespołowymi, w szczególności koszykówką. Wspiera profesjonalne i amatorskie zespoły sportowe w budowaniu efektywnej współpracy.

Michał Jakubowski
Dyrektor ds. Biznesu Korporacyjnego w Aegon Polska

Odpowiada za cały biznes korporacyjny w tym m.in. za współpracę z pośrednikami, tworzenie produktów, zarządzanie sprzedażą i współpracę z klientami korporacyjnymi. Ma ponad 23- letnie doświadczenie zawodowe w branży finansowej, z czego prawie 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą produktów dla klientów korporacyjnych w największych firmach ubezpieczeniowych, w tym m.in. polis grupowych na życie. Zarządzał również jako współwłaściciel i prezes zarządu ogólnopolską kancelarią brokerską. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Michał Janas
Sales Manager w softgarden e-recruiting GmbH

Od 2019 roku pracuje w softgarden e-recruiting GmbH na stanowisku Sales Manager, gdzie odpowiada na sprzedaż na polski rynek. Posiada bogatą wiedzę na temat wdrażania rozwiązań SaaS do firm każdej wielkości, budowania strategii rozwoju oraz wprowadzania marek na nowe rynki. Wielokrotny prelegent na konferencjach o nowych technologiach w całej Europie. Prywatnie międzynarodowy sędzia meczów piłki ręcznej.

Ewa Kastory
Senior Partner

W House of Skills odpowiada za rozwój merytoryczny rozwiązań z obszaru negocjacji i budowania porozumienia. Wraz ze współpracownikami, w 2005 roku stworzyła pierwszą w Polsce roczną Szkołę negocjacji opartą na praktyce biznesowej, a w 2018 Szkołę przywództwa opartą na budowaniu kapitału społecznego. Jest autorką unikatowych programów i projektów rozwojowych w obszarze negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w realizacji projektów doradczych i szkoleniowych. Realizuje projekty koncentrujące się na budowaniu przywództwa opartego na zaufaniu i współpracy.

Iwona Kiwerska
Trener FranklinCovey

Iwona Kiwerska jest socjologiem z wykształcenia, trenerem i praktykiem biznesu z zawodu, antropologiem kultury z zamiłowania. W roli Dyrektora R&D wprowadzała franczyzę FranklinCovey do regionu CEE. Jako Master Trener odpowiada za rekrutację i rozwój trenerów, za wprowadzenie nowych rozwiązań i adaptację narzędzi w poszczególnych krajach. Autorka szeregu projektów, których celem było wprowadzenie zmian w organizacji, budowanie kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, opracowywanie i transponowanie strategii. Od kilku lat skutecznie realizuje nowe podejście do wdrażania programów rozwojowych oraz zmian – certyfikuje trenerów wewnętrznych wśród menedżerów firm.

Jacek Krajewski
Business Development Manager, Emplocity

Specjalizuje się w rozwoju biznesu, ale również edukuje rynek w temacie wykorzystania AI i chatbotów w rekrutacji pracowników. Z branżą HR i nowymi technologiami związany jest już od ponad 12 lat. Prelegent na wielu konferencjach i autor artykułów publikowanych w pismach branżowych. Specjalistyczną wiedzą dzielił się również w programach telewizyjnych oraz audycjach radiowych poświęconych rynkowi pracy. Aktywny użytkownik LinkedIna, gdzie co poniedziałek publikuje zestawienia ciekawych wydarzeń z zakresu HR i nie tylko. Prywatnie fan Juventusu Turyn oraz tata Basi i Stasia.

Anna Krawczyk
Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i EB – Bank Gospodarstwa Krajowego

Absolwentka kierunku stosowane nauki społeczne na Uniwersytecie Warszawskim, studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UW oraz Coachingu na SGH.  Posiada blisko dwunastoletnie doświadczenie w rekrutacji zarówno po stronie agencji headhuntigowych jaki i w wewnętrznych działach HR (Agora, EY). W BGK odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych oraz budowanie wizerunku banku jako pracodawcy. Wierzy w siłę mediów społecznościowych i nowoczesnych technologii jako wsparcia w budowaniu marki osobistej.

Tadeusz Kuropatwiński
Prezes Goldenline Sp. z o.o.

Jestem liderem biznesowym, który pasjonuje się budowaniem organizacji skoncentrowanych na człowieku. Mam ponad 10 lat doświadczenia we współtworzeniu cyfrowych przedsięwzięć z przestrzeni fintech i e-commerce. Firmy, w których pracowałem to: Accenture, Naspers, XTB, BIllon. Wierzę, że połączenie technologii i autentycznego przywództwa jest odpowiedzią na wiele problemów, z jakimi obecnie borykamy się na świecie. W School of Life wspieram uczestników w indywidualnych sesjach mentoringowych.

Marcin Jan Kwapiszewski
Trener biznesu, coach

Pasjonat planowania, projektowania i wdrażania ścieżek rozwoju pracowników, psycholog i wieloletni praktyk sprzedaży. Trener z 14 letnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach takich jak: Volkswagen Financial Services, Getin Bank, ING Bank Śląski. W swojej pracy zawodowej wdrażał programy dla talentów oparte na modelu kompetencji, takie jak „Akademia Menedżera” we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego i „Lider Sprzedaży”.
Zorientowany na cel - w pracy zawodowej stosuje blended learning stawiając efektywność prowadzonych działań na pierwszym miejscu.
W myśl maksymy „wybierz drogę, którą nikt nie podąża i pozostaw tam swój ślad” testuje w pracy zawodowej nowe podejścia do uczenia ludzi dorosłych, chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.

Karolina Maciuszonek

Trener biznesu, obecnie główny specjalista ds. BHP i ppoż, koordynator BHP grupy Pfleiderer, obszar – Business Core East. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zakładem produkcyjnym, planowaniu i realizacji projektów oraz prowadzeniu szkoleń. Jej misją jest budowanie kultury BHP, pasją psychologia społeczna.

Aleksandra Paszkiewicz
Członek Zarządu ds. HR, Nationale-Nederlanden

Menedżer HR z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowaniu i wdrażaniu strategii HR w dynamicznie rozwijających się firmach w sektorze finansowym i telco.

W ostatnich latach związana z Grupą NN w Polsce, gdzie jako Członek Zarządu ds. HR odpowiada za budowanie inspirującego środowiska pracy, rozwój kapitału ludzkiego i budowanie marki Nationale-Nederlanden jako pracodawcy.

Promuje działanie HR, jako strategicznego partnera w rozwoju biznesu oraz podejścia opartego na projektowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników.

Aktywnie działa na rzecz rozwoju dobrych praktyk zarządzania efektywnością organizacji i kapitałem ludzkim.

Bartosz Piecuch
Founder, Członek Zarządu w AskHenry.pl

Od 2003 roku związany z rynkiem rekrutacji online. Najpierw jako Business Development Manager w jobpilot.pl, a w latach 2004-2008 jako Dyrektor Sprzedaży w pracuj.pl wdrażał pionierską jak na tamte czasy ideę rekrutacji przez internet. 

Współzałożyciel i pomysłodawca startupów. Doradca i członek rad nadzorczych w spółkach technologicznych. Specjalizuje się w tworzeniu nowych rozwiązań z wykorzystaniem technologii oraz w budowaniu zespołów opartych na wysokim zaangażowaniu.

Błażej Płaczynta-Brudnik
Członek Zarządu w firmie szkoleniowej MindLab

Inżynier, psycholog. Trener z 15-letnim doświadczeniem trenerskim. Na co dzień realizuje szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników firm przemysłowych (od tych na stanowiskach szeregowych do top managementu). Inspiruje do zmian i prowadzi kompleksowe wdrożenia. Specjalizuje się w tematach związanych z wysoką efektywnością zespołów (produkcyjnych) i przywództwem. Obecnie z dużym powodzeniem prowadzi również projekty z budowania kultury bezpieczeństwa w organizacjach.

Piotr Prokopowicz

Psycholog i socjolog organizacji, doświadczony trener, mówca i popularyzator nauki. Ekspert w zakresie zarządzania kulturą organizacyjną, innowacji i przywództwa,  Przedstawiciel rzadko występującego gatunku z sukcesem łączącego naukę i praktykę zarządzania, wykładowca akademicki oraz przedsiębiorca. Współzałożyciel i Chief Science Officer we Freenovation.

Jako doradca i szkoleniowiec pracował dla ponad setki organizacji, m.in Great Place to Work Europe, Orlen Oil, Aviva, Bahlsen czy Greenpeace Polska. W swoich badaniach, prowadzonych we współpracy z Culture Lab na University of Maryland, koncentruje się na relacjach między przywództwem, kulturą organizacji oraz kreatywnością i innowacją.

Członek Center for Evidence-Based Management oraz Society for Industrial and Organizational Psychology, autor książki "Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach, czyli 33 zasady skutecznego naboru pracowników”, współautor raportu “Siła kultury innowacji”.

Prywatnie mąż, ojciec dwóch córek oraz pasjonat zarządzania (także własnym życiem) opartego na dowodach.

dr Bożena Roczniak

Bożena od kilkunastu lat wspiera Zarządy różnych spółek w budowaniu strategii Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Podczas swojej kariery zawodowej przeprowadziła kilkadziesiąt przeglądów HR-owych oraz odpowiedzialna była za wdrażanie proponowanych rekomendacji. Aktualnie pracuje głównie z Top Managementem przy realizacji złożonych procesów doradczych z zakresu audytów personalnych, strategii zarządzania zasobami ludzkimi, budowania modeli kompetencyjnych i systemów ocen pracowniczych. Posiada dużą wiedzę w praktycznym zastosowaniu przepisów Kodeksu Pracy. Bożena stale rozwijała swoje kompetencje, co każdorazowo jest potwierdzone otrzymaniem międzynarodowych certyfikatów: coachingowego ICC, Praktyka MBTI(R) (Mayers-Briggs Type Indiator), korzystania z testów SLG Thomas (Personal Profile Analyzes, Training System Test, EQTest), Insight Discovery™, EQ-I 2.0 i EQ 360 2.0, Praktyk Ostendi Talent Hunter. W związku z posiadanym doświadczeniem Bożena w Ostendi Polska odpowiedzialna jest za merytoryczny i metodologiczny rozwój produktów.

Agnieszka Stasinowska
Menedżer Zespołu Rekrutacji i EB – Bank Gospodarstwa Krajowego

Ponad 12 letnie doświadczenie zawodowe w rekrutacji w firmach z branży FMCF (P&G), Retail (Grupa Empik Media & Fashion) oraz konsultingu (EY). W BGK odpowiedzialna za zarządzanie obszarem zarówno rekrutacji jak i tworzenie, kształtowanie i wdrażanie strategii banku w zakresie Employer Branding.

Jest absolwentką UŁ na kierunku Socjologia oraz Studiów Podyplomowych z Doradztwa Zawodowego, Planowania Rozwoju oraz Coachingu na SGH.

Joanna Sobczyk-Dyjak
konsultantka wiodąca

Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Treningu Grupowego. Jako trener i konsultant jest rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Autorka wielu programów szkoleniowych oraz współzałożycielka Szkoły Negocjacji. W zawodzie trenera i konsultanta pracuje od ponad 10 lat. Długoletnie doświadczenie pozwala jej na skuteczną identyfikację potrzeb klienta oraz wdrażanie efektywnych rozwiązań, niezależnie od branży i kultury korporacyjnej. W pracy kieruje się obiektywizmem i empatią.

Natalia Stefaniak
Competence Business Owner

Już od ponad dekady zawodowo słucham, obserwuję i adaptuję. Buduję relacje i dbam o rozwój Competence w organizacjach Klientów. Nie ogranicza mnie nowość, którą na co dzień niesie zmiana technologiczna. Ujarzmiam ją i oswajam, tak, aby w naturalny i nowoczesny sposób pracownicy wewnętrzni i pracownicy rozproszonej sieci sprzedaży mogli rozwijać się w strukturach swych organizacji. Jestem otwarta na wyzwania stawiane mi przez rynek, współpracowników i konkurencję. Wierzę, że rozwój kompetencji w organizacji powinien iść w parze z narzucającym trendy i dominującym niemal każdą sferę życia internetem.

Maciej Świeży
konsultant, coach, trener, Dyrektor programowy we Wszechnicy UJ

Odpowiada za rozwój oferty szkoleniowej Wszechnicy UJ. Prowadzi kompleksowe projekty doradcze związane z kształtowaniem angażującego stylu przywództwa oraz tworzeniem warunków dla rozwoju pracowników. Projektuje narzędzia i standardy pracy w obszarach związanych z uczeniem się i zarządzaniem wiedzą.

Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących psychologii uczenia się dorosłych, metod wspierania rozwoju, rozwiązywania problemów oraz coachingowego stylu kierowania. Pracuje w Polsce i za granicą, prowadząc akredytowany przez ICF program „The Art & Science of Coaching”. Prowadzi indywidualny i zespołowy coaching dla kadry menedżerskiej; pracuje jako konsultant dynamiki grupowej w warsztatach group relations.

Z wykształcenia psycholog, obronił na UJ doktorat poświęcony uczeniu się złożonych umiejętności i przewidywaniu skuteczności działania. Ukończył kompleksowe kursy trenerskie i coachingowe, dysponuje certyfikatem ICF na poziomie PCC; jest członkiem International Association of Facilitators. Autor publikacji naukowych i popularnonaukowych.

Współpracował m.in. z:, 3M, ABB, Aviva, Bahlsen, BPH, Deloitte, Ericpol, Eurobank, Fakro, ING, Heineken, International Paper, Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, Luxoft, MAN Truck, NBP, Pratt & Whitney, Puratos, ROPS, RR Donneley, Schibsted, Skanska, State Street, Tenneco, Tmobile, WUP Kraków oraz WSiZ.

Beata Jamka

doktor habilitowany nauk ekonomicznych, freelance profesor; ekspertka i audytorka zarządzania zasobami ludzkimi, integratorka idei; 
wykładowczyni akademicka i promotorka na SGH, współpracuje też z Uczelnią Łazarskiego, Politechniką Warszawską oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu; autorka licznych publikacji i książek dotyczących HR oraz ekonomii alternatywnych, w tym najnowszych: „HR na zakręcie” (2019) oraz „Razem – ku zmianie paradygmatu gospodarowania” (2017). Jej najnowsze zainteresowania są ulokowane na styku neuronauk i zarządzania potencjałem ludzkim (kreatywność, innowacyjność, przedsiębiorczość, efektywność, zarządzanie odpowiedzialne)."

 

Back to Top