Opisy wystąpień

Employee experience - historia o spójności

Kandydat już od pierwszego zetknięcia z organizacją staje się jej ambasadorem. Od momentu przekroczenia progu firmy na etapie rekrutacji jest „w podróży”. Dla jednych ta podróż kończy się wcześniej, dla innych trwa przez kolejne etapy weryfikacji aż do wejścia na pokład organizacji i podróż już razem z całą załogą. W ASUS zadbaliśmy o to, aby ta podróż była przyjemna, mało wyboista a przede wszystkim spójna i nie zakończona rozczarowaniem. Dlaczego jest to dla nas ważne? Jak wykorzystaliśmy w prowadzonych działaniach siłę marki i co dobrego z tego wynikło – o tym opowiemy Państwu podczas naszej prezentacji.

Skupimy się dodatkowo na zaprezentowaniu naszych przemyśleń na temat spójności działań w obszarze employee experience, komunikacji z kandydatem oraz onboardingu. Pokażemy jak w działania HR udało się nam włączyć nasze działania brand exposure oraz jak zachowanie spójności wpływa na zaangażowanie pracowników.

Prelegenci

Katarzyna Filip
HR Manager, ASUS Polska Sp. z o.o.

Od ponad 15 lat w HR w firmach z branży IT i Nowych Technologii. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmie Pentacomp Systemy Informatyczne Sp. z o.o. budując kompleksowe struktury HR. Była odpowiedzialna za współpracę z zarządem, projektowanie systemu zarządzania pracownikami oraz współpracę z biznesem. Od 2012 roku związana z firmą ASUS Polska Sp. z o.o., gdzie w ścisłej współpracy z kadrą zarządzającą kształtuje politykę personalną firmy. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Psychologii w Zarządzaniu zasobami ludzkimi tej samej uczelni. Finalistka konkursu Top HR Manager w 2016r. Współtwórczyni Klubu (W)spierania – miejsca wymiany doświadczeń i wiedzy biznesowej. Pasjonatka podróży i windsurfingu.

Adam Żelazko
Brand Development Manager,ASUS Polska Sp. z o.o.

Z branżą IT związany od czasów, gdy w mediach społecznościowych królowało Grono i Gadu-Gadu, a selfie oglądało się dopiero po wywołaniu zdjęcia z kliszy. Zarządzanie produktem oraz marketingiem w firmie Panda Security nauczyły go, że kluczem do sukcesu jest efektywność, a nie wielkość budżetu marketingowego. Będąc odpowiedzialnym za marketing oraz PR rozwiązań mobilnych w ASUS Polska Sp. z o.o. ma okazję, przy udziale pełnego pasji zespołu, wdrażać tę zasadę na wszystkich polach komunikacji marketingowej. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie. Pasjonat marketingu i cukiernictwa.

Back to Top